You are here

قلب ما برای مردم ایران

دوستان عزیز

مردم ایران هموراه متحمل رنج و عذاب فراوان بوده‌اند و وضعیت برای آنها در حال بدتر شدن نیز هست. بیش از ۴۳ سال است که ایرانیان از هر قشر اجتماعی و دین و مذهبی تحت حکومت اسلامی بی‌عدالتی دیده‌اند و مورد ظلم و جفا واقع شده‌اند. وقایع اخیر بار دیگر نشان داده است که حاکمان ایران آماده‌اند در حق مردم خودشان مرتکب جنایت شوند. همه ما مشتاقانه در آرزوی فرارسیدن روزی هستیم که ایرانیان بتوانند در جامعه‌ای عادل‌تر زندگی کنند، بی‌آنکه از حکومت‌شان در رعب و وحشت باشند.

در این روزهای حساس، فوق‌العاده مهم است که برای مردم ایران بیشتر شفاعت کنیم و بر تلاش‌های خود جهت بهبود وضعیت آنان بیافزاییم.

باشد که همه ما که به کلیسای ایران تعلق داریم، بتوانیم در این ایام برای کشورمان نور و نمک باشیم. باشد که روح خداوند بر ما قرار گیرد تا بتوانیم مرهمی برای دردمندان و التیام‌بخشی برای شکسته‌دلان باشیم. باشد که همچنان به رساندن خبر خوش انجیل به همگان ادامه دهیم، و رساتر از هر زمان اعلام کنیم که "عیسی خداوند است". باشد که به نیازمندان خدمت کنیم و احتیاجات‌شان را برآورده سازیم. باشد که همگی‌مان، در هر جا که هستیم، با حکمت سخن بگوییم و دیگران را تشویق کنیم تا برای اعاده حقوق مظلومان بکوشند. باشد که کلیسا در زمرۀ صلح‌کنندگان باشد، و همواره از عیسی الگو بگیریم.

باشد که بر میزان شفاعت خود نیز بیافزاییم. دعا می‌کنیم که پادشاهی خدا بیاید و اراده‌اش در ایران به انجام رسد. دعا می‌کنیم انصاف همچون آب جاری شود و عدالت همچون نهری دائمی (عاموس ۲۴:۵)، و اینکه قوم خدا عدالت و انصاف را به جای آورند، محبت را دوست بدارند، و با فروتنی در حضور خدا سلوک نمایند (میکاه ۸:۶).

در راستای کوشش‌های‌مان برای دعای بیشتر برای ایران، از تمام مسیحیان در هر جا که هستند دعوت می‌کنیم در روز ۲۳ اکتبر ۲۰۲۲ بطور متحد برای ایران دعا کنند.

در زیر برخی از منابعی را خواهید یافت که به شما کمک خواهد کرد کلیسای‌تان را برای دعا بسیج نمایید:

· با استفاده از این اسلاید در جلسات کلیسایی‌تان، برای سه موضوع اصلیِ مطرح شده دعا نمایید.

· موضوعات دعای بیشتری را داونلود نمایید.

· در این ویدئوی ۴ دقیقه‌ای، در دعا با اَسرین، مسیحیِ ایرانی-کرد، همراه شوید.

· از طریق این ویدئوی ۳ دقیقه‌ای جهت دعا برای ایران الهام بگیرید.

بیاید با هم در دعا برای دیدن کار خداوند در این روز های ایران بایستیم.

ارادتمند شما در مسیح

دیوید یقنظر

ایلام